Skatt

idag kan typ alla kolla sin skatt och en del får tillbaka redan denna vecka. jag tillhör inte dom.. är nedstämd nu för det är mkt pengar ja ska betala tillbaka, det känns, tur jag jobbar i sommar så ja fyller på kontot lite ialla fall..Men det känns fel, det är mer än vad ja själv räknat ut, måste kolla med brorsan... jaja... lite av vuxenlivet att sköta ekonomin eller hur... smällar man får ta.. men ekonomin blir allt tuffare, allt blir ju dyrare! Men det är väl bara att le och se glad ut och betala... hrm


Nä ska strunta i att tänka på det, ska ut i solen nu med J och vem vet E kanske kommer med!


_________________________________________________________________________________________

Hm har nog aldrig vart sä här brun så här tidigt på året av en svensk sommar, kul! Känner mig somrig faktiskt, dock tror jag att jag hade det lättare i år pga att jag och älskling var i thailand i november.. den brännan hann nog aldrig gå bort helt och då går det ju fortare att bli brun!

Ida, tänker på dig hela veckan, hoppas det sker snart och fort såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback