en vecka

nu har ja jobbat en vecka, tiden går faktiskt fort! idag har vi vart i Limmared å hänmtat änn umer växter (som vi gjorde igår också), tror vi planterat sisådär 700 växter... försäljarn som vi va hosva lite rolig... Kjell sa att ja går i skolan, och ja tillägger högskolan då... då säger försäljarn "går du på T ------ högstadium.... ja harklade mig och sa nej högskolan....

När han räknade ut hur mkt vi skulle betala säger han åter: jaha då har du långt k var att studera då... ja bara nej..ja är färdig i december... då blev han tyst! Ska man ta det som en komplimang att jag ser ut att va 15 eller vad?? hrm!

Back to företaget, ja blirbeordrad att klippa med Åke så jag åker å gör det, gräset var skyhögt så den stackarn fick jobba hårt och trots att de är fredagen den 13 så gick han inte sönder! på em planterade vi det sista och det är många som  tyckte det blev fint... företaget ja jobbar på fyller 60 år i år så vi har helt enkelt skrivit 60 år, med blommor då och fyllt ett stort land med massa blommor!

Vi har också fått duvkompis, har vart här i tre dar, ringmärkt å allt... han är jättefin, jättefina färger och så ser han så rolig och nyfiken ut när vi gör nåt, typ himlar med ögonen och lägger huvudet på sned:)  försökte mata honom med bröd men det ville han inte ha, tydligen va det godare med mask!

Nu tröt det för mig, kommer inte alls i håg va ja skulle skriva.. iaf dagarna knallar här hemma i västergötland ( omdet nu är mitt hemma nu för tiden) blir inget halmstad i helgen för min far har jour... så blir en väldigt lugn helg här hemma i byhålan, kanske går till mormor en sväng...  å så kolla på fotbollen...


Saknar dig älskling

Kommentarer
Postat av: Älskling

mäh, det var den segaste blomförsäljare jag hört talas om! Men klart du ska ta det som en komplimang då du ser ung o glänsande ut!

puss!

2008-06-13 @ 19:59:48
Postat av: J

Tack:) han hade nog faktiskt inte alla hästar hemma, va lite konstig!

2008-06-15 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback