efter regn kommer ...

knott!!!! ..

uppäten snart ju! usch va ja hatar dom! regn går bra men knottjävlarna! usch!

Igår fångade jag och mamma möss! två st,, stackarna såg så fridfulla ut när de låg i fällan, döa, men jag såg när den ena kom i fällan och han försökte förgäves komma bort och överleva men till slut dog han... det va ju faktiskt lite tragiskt!  Hoppas de inte lider allt för mkt bara!

Idag på jobbet, så har ja som sagt blivit uppäten, i alla fall nästan, men ja har också varit med och väckt upp en gräsklippare från de döda! denna maskin har vägrat starta sedan i höstas, men när jag och K rullade lite på den och stannade, så kom chefen och han startade den... och den gick igång direkt... "va in i helvete" hördes från chefen, faktiskt rätt lustigt, vart stendöd tills nu och sen när han ska iväg på lagning ja då startar han... tur vi inte hann¨åka iväg med honom, de hade ju börjat asgarvat åt oss om vi kommer å säger att vi har en gräsklippare som är sönder och så startar dom den utan problem.... hrm!
Pappa säger att ja har lindat min chef runt mitt lillfinger... kanske är det så:) vem vet! Han är så bra min chef så.. en sån chef önskar jag mig sen! iofs så får ja ju säkert jobb om ja vill hos honom, när de andra går i pension, men ja tror väl inte gårdenjobb är nåt ja vill jobba med på heltid? njaa, går bra som sommarjobb and thats it. ska måla lite saker också snart.. så tydligen var ja duktig i vintras när ja jobbade med att måla!


nåja nog med tråkbabbel e babbel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback