brunnarbetare

jahopp, tebax igen till bloggen! Midsommar va finfin, tillbringade den med goda vänner och älskling.. i finland.. första gången ja åkte kryssning tror ja å allt va fantastiskt, till å med midsommarvädret va över förväntan.. mer kan ni läsa på Ps blogg.. som ja har länk till.. orkar inte skriva om allt nämligen.. men mat dryck, sällskap, väder.. allt va bra! Å kul hade vi:).. å jösses va kul det är att kolla in folk!

workat två days... nu så trött.. har missat sömn vilket känns... tänkte lägga mig på gräset å slafa lite men tänkte det kan man väl inte göra på jobbet! Men om ja hade gjort det hade ja somnat!

Nåväl har hållt på med brunnar idag och lärt mig en hel del faktiskt... vart riktigt kul! kablar som ska in under marken å dyl... tyvärr va rören av på två ställen så vi va tvungna å gräva upp röret igen! håller på att lära mig att backa med kajsen också.. är ju svårt med släpkärra fortfarande, men tycker det  går lite bättre för  varje gång..!
I morron är det löning tror ja,, hm får mer lön denna gång än va ja brukar få för en månad.. och denna lön är på 5 dar! jises!

nä nu ska ja kolla tv

Kommentarer
Postat av: P

Du kommer bli en fena på att backa älskling! o det är bra, för det är inte jag :D inga längre sträckor i alla fall. O bra att du får in en massa pengar! Då kan vi åka på en underbar semester igen nån gång!! älskar dig.

Har skapat en till liten blogg förresten.. en nördblogg, mest för att hålla koll på lite olika länkar själv.

Puss

2008-06-25 @ 12:08:57
URL: http://paka.blogg.se/teknik
Postat av: Anonym

kommer aldrig lära mig backa, bara är så.. å pengar fick ja, för mkt till å med, såska gå till lönekontoret i morron å snacka meed dem...va är det frö blogg då?

2008-06-25 @ 18:09:19
Postat av: P

skrev ju in en länk, men som sagt, i grund o botten är det mest för att jag vill ha nån stans att skriva upp länkar så jag kommer åt dom överallt :) bara kul om nån annan råkar snubbla in på den också :)

2008-06-26 @ 07:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback