Sniffar semester!

Jo bara en dag kvar till semestern! wohhoo!
Fast ja njyter rätt bra av mitt finfina jobb nu med, måste vara världens bästa sommarjobb ja har, få vara ute i solen hela tiden, ni förstår ja är faktiskt brun på de delar som inte skyms av kläder.. skulle ju gärna jobbat i bikini, men känner mig obekväm med den på arbetsstid, lite anständigt får det faktiskt vara!

hänt idag då? jo..
- lyckades sätta igång ett larm idag! duktigt va! kanske inte va så bra men visste inte att vi hade det hos oss i vårt garage, gamla brandsttion är där vi håller till... körde tydligen för långt in med Åke :S så larmet sniffade upp avgaser och gav utslag och varnade oss! Var alltså inget riktigt larm utan mer som en varning - ett tyst larm... :)
- möte idag med chefen, far och 2 till, de ska ju ta mitt jobb när ja har semester så ja å Kjell va med å så va som skulle göras och dylikt
- målade mig endast blå idag och nu är hela container ja målat på himmelsblå = knallblå som lyser lång väg:) mkt fint!
- Kjell ropade på mig för en lastbilschaffis ville ha hjälp å hitta vart han skulle... visst no problemas sa ja, men denne började snacka å ja fattada nada... ja bara sa what did you say? Å denne säger "no english", my god, denne rumänska chaffis kan alltså ingen engelska å babblar rumänska till mig,, funderar på att fråga på tyska va han säger, men 1, varför skulle han kunna det? 2. ja skulle inte kunna förklara på tyska va han ska nånstans.... och min spanska är uteslutande!  Gick bra tillslut men gick å irriterade mig på att lastbilschaffisar inte kan engelska, särskilt de som åker till utlandet.. de behöver ju inte va flytande bara, lasta eller lasta av så vet vi!
- klippt å målat,, jösses va tiden gick fort idag!


Nu sista dan i morron före semestern! har ja redan jobbat en månad?? ???? jösses!

Kommer nog förmodligen inte in på internet på över en vecka, tar semester härifrån alltså!

Jo medans ja kommer ihåg, glömde skriva i går att på lunchen så hade en grupp musikaliska ungdomar kommit för att spela för oss, spelade fina sommarlåtar så det kändes semester, de va jätteduktiga!

Trevlig semester på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fast tyska och franska är ju minst lika stora språk som engelskan nere i europa. Det är bara så att vi hör uppe i norden "valt" engelskan.

2008-07-08 @ 18:47:05
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback