Brun, blå, röd

jo, idag har jag målat hela dan och denna dag gick så fort, var inte ens jobbigt, bara kul och så skönt väder! ...därav titeln, brun av solen och resten av färgerna hamnade på min kropp fast de inte skulle det:) i morron blir det mer målning och lite annat...

chefen bjöd på lunch i matsalen idag, tyvärr serverade de inte mina favvorätter,, var fisk eller risotto med grönskaer att välja på ... ni hör  va? gissa va ja tog? japp rätt gissat,, fisken blev det bara för den va panerad och stekt,, men om det vart fiskgratäng då vette tusan! fisken gick i, smakade inte så tokigt, kanske berodde på att de inte smakade så mkt fisk, då de va mkt panering på den.

Idag fick ja reda på en sak av min extramamma som jag undrat mkt över, när jag sjunker in i mina tankar då undrar ja oftast detta, men nu vet jag! glad eller inte ? Både ock, men jag kan inte förhålla mig till det, det har gått så många år!
Jag är nog lite glad iaf, tror ja nä ja vet inte...
äsch äsch, ja har semester om 2 dar! wihho,, men nånting kväver mig, tynger mig, men hoppas få rätsida på det! Borde vara glad när 6 av 7 terminer är klara och jag och L bara har vårt lilla arbete kvar - i stort sett... men ja är också glad, särskilt när folk berömmer mig för att de blir fint när jag målar höhhö :)

Grattis Rosa och Rosita på namnsdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback