Tanke

Skänker en stoooooorr tanke till bästa Danni som krockade med refugen(?) för några dar sen... Se till att ta hand om dig för Johannas skull!! Blir så damn orolig när du återigen råkar ut för såna där saker!

Känns lite bättre idag än igår, ang den saken ja vägrar skriva här, men fortfarande ganska orolig för det. Men jag lär få förtränga de tankarna för jag måste koncentrera mig på min skola denna termin, har inte vart så här stressad på lääänge! Och jag hatar det! Jag fungerar helt enkelt inte när jag är stressad. Hjärtklappning, svårt att andas, huvudvärk och sömnbesvär är inget ja vill ha för då funkar det inte att plugga vilket gör att det blir mer att göra... alltså en ond cirkel! Jag trir dock att jag förberett mig på bästa settt.... i morron startar terminen officiellt, första föreläsningarna i morron, min grupp går hela dan, de andra bara på fm... Men som ja skrivit, jag älskar att utmana mig själv, pusha mig själv för hur utvecklas man om man inte gör något som inte är ens bästa ämne? Som jag skrev  i spec A så måste tex elever med koncentrationssvårigheter både arbeta med uppgifter som de tycker är "lätta" men också uppgifter som är svåra för att så klart utvecklas!

Så i sommar om jag blir gödkänd vill säga, kommer ja va såå stolt över mig själv! Hm jag längtar till Halmstad, vill se hur gumman bor och jobbar! Vill lata mig på playan och vill shoppa men denna vår ska ja ta det lugnt med shoppningen faktiskt, måste spara pengar då hösten var dyr (förlovning, thailand, bettskena) och nu när vi ska köpa en dator... skärpning helt enkelt, Johannas budget går inte ihop, därmed spara pengar! :)

Gud va ja skriver här nu, kanske för att slippa plugget ett tag, eller för att det är så mkt tankar just nu, verkligen innen i en tankeperiod:( Inga bra tankar dock.

Min pappa skrev ett sms innan och skrev att han är såå stolt över sina barn,! det värmde hjärtat!

Nu måste ja ta tag i mitt liv idag med...

eller ..

Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback