Sanningar

Ja ja blev visst utmanad  av Nadja ( http://lessoeurs.blogg.se/ ) att berätta 7 sanningar om mig själv. Utmaningen var då:

Länka till den som utmanat dig

Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Jag brukar oftast inte svara på såna saker men kan väl göra det för omväxlingen skull idag. Utmanar dock ingen för den som vill svara får göra detta om den känner för det.

1. Hatar offentliga toaletter över allt annat och håller mig hellre. Men mest av allt hatar jag flygplans- buss.- tågtoaletter, alltså att gå på toa i färd.. När jag flög till DR (Dominikanska rep) gick jag inte på toa en gång på hemvägen. Hemvägen tog väl cirka 10 timmar. Nu senast, i Thailand fick min käraste hänga med och stå utanför toaletten varje gång jag skulle gå. Gillar inte låsen och att det känns ohygieniskt.

2. Har tvångstankar som enligt mig är ganska jobbiga, men är mkt bättre nu än på senare högstadiet och gymnasiet.

3. En stor fobi är fötter. HATAR ALLAS FÖTTER utom mina egna, de kan jag med iaf.

4. jag blev uppvaktad av en kille en gång på Sigges (ni hemma plus Linda vet va Sigges är) och det låter ju inte så konstigt egentligen att bli uppvaktad. Det konstiga med denna kille var att han kom med en plastbelagonia i kruka (som han antagligen hittat nånstans inne på Sigges) och gav den till mig för jag var den finaste på hela stället. Sedan gick han rätt generad och där stod jag med en belagonia i handen som inte ens levde. Jag skrattade åt gesten och lämnade den på baren :)

5. Jag har haft gröna tänder.... slog i de så hårt så de blev denna färg:)

6. Älskar allt vad sol och bad heter. Framförallt solning då jag ofta ligger med linne över ansiktet för att inte bränna mig där, annars kan jag ligga länge och sola - och svalka sig ibadet.

7. Jag älskar att klippa gräset! Helt ärligt. Det känns så befriande på något vis. Hr klippt sedan jag var 11 och numera jobbar ja med det på somrarna ( som trädgårdsmästare). Älskar att få motion, att känna att kroppen få arbeta men också kicken av ett fint nyklippt gräs! Helkonstigt men så är det!

Ja de var mina sanningar det, inga roliga och nåt jag skäms för men men:)

Måste skriva att jag slog J i går i monopol med hästlängder:) J ska ha revanch sa hon, men tror inte hon vågar;) hehe, ja ställer upp!:)

Nu är jag supernervös inför morrondagen, hoppas allt går i min väg!

Bäst att göra annat för att slippa tänka, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback