Lördag

Skönt med lörda! Har bara pluggat lite och sen va ja ute och gick med J bara... ikväll ska vi mingla lite på mingel och bar så det blir en väldans lugn helg, kan behövas eftersom ja dras med huvudvärk fortfarande (då ja inte ritigt kan koppla av) .. i morron åker flickorna till åre, kul för dem då... hm här får man sitta å knaggla engelska hela veckan ist.. känner det är bra att ja inte hängde med, hade hamnat mkt på efterkälken!

Igår fick P besked om att betala tillbaka till csn, kul eller inte.. tur att det bara är han som ska betala av oss två, känns inte lika hårt då. Jag tar ju bara bidraget. Vi valde iaf att han skulle betala några tusen i månan nu ist för ynka 6000 per år. Det skulle i så fall ta 25 år att betala tillbaka, men vem vill dras med studielån hela livet om man kan få undan det snabbare? Och just nu när vi varken har barn, husdjur, hus som kostar så gör vi inte åt så mkt pengar att vi faktiskt kan betala av mkt av det i år.. enligt mina kalkyler kommer lånet va betalt om 6 år om vi inte betalar klumpsummor också, vi får se.. Lån är bra ide men tråkigt att betala tillbaka det!

Jaja det är väl så vuxenvärlden ser ut ..

Inget mer har väl hänt sen sist i af.. igår tog vi det lugnt för ja va trött och hade huvudvärk, tackade nej till att festa på goya! Satt och mös i soffan ist och tittade på på spåret och en halvdålig skräckis.. sen så va den fredaskvällen över!

Jag tror inte ja kan åka hem i vår:( mitt schema är för jäkla dåligt och jag kan inte missa ngt.. åtminstone inte fram till april... påsken blir till att pluggga!!! för efterpåsken så kommer lilla tentan,, yay! NOT kul nu får man ingen lugn och trevlig påsk utan vet att man måste plugga! HM!!
efter tentan måste också portföljen in men hoppas min ambitiöshet håller i sig tills då så jag kan vara i stort sett färdig med det! För direkt efter tentan, så startar 4 nya kurser ( engelskan är uppdelad i 7 kurser) ...

Nä nu ska ja mysa lite med grabben min, han är snäll och läser en bok som ja ska läsa som ja fattar nada av.. konstig bok! Sen blir det mat sedan blir det J och C..

Kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag utmanar dig http://lessoeurs.blogg.se/1201375266_sju_sanningar.html

2008-01-26 @ 21:11:02
URL: http://lessoeurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback