Får skärpa mig!

Ja ja har inte skrivit på ett antal dagar nu men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork, all tid går åt att läsa mina kära engelskaböcker (mestadels av tiden), motion, umgås med älskling och vänner.. och vem vill då sitta framför datorn?

Avslutade termin 5 i går, bara två kvar, känns enormt häftigt, men samtidigt väldigt nervös för det för då börjar verklighen en ny fas i mitt liv, ja ska hitta ett jobb och börjar arbete som 1-7lärare! Jag och älskling ska således flytta också, ska bli väldigt intressant att se var vi hamnar! Älskling du är bäst!
Iaf redovisningen och opponeringen gick bra, skulle bara ändra lite grann,, tog typ 5 min så nu är det engelska som gäller till juni... vemodigt att sluta dock, vår grupp hade verkligen så himla roligt, även om vi inte fick allför mkt gjort när vi hade grupparbete;) hehe

Idag har ja vaknat med öronvärk, känner mig irriterad på grund av det.. har inte haft värk sedan två veckor  före jul, så ja trodde de skulle va helt borta nu då men ikke... får väl leva med det!

Danielle och Anna, jag saknar er så mkt, hoppas allt är bra med er gummor!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback