Dator!

Nu har vi äntligen beställt en ny dator! Känns bra faktiskt. Fick också ganska mkt rabatt ( bra med kontakter:) ) så det blev inte såå jättedyrt ungefär som vi hade räknat med. Blev också en fin en med stor skärm å så tydligen snabb också, hm inte så duktig på datorer faktiskt. Nu håller vi tummarna på att den hinner komma till helgen så vi (patrik) kan greja med den. Tvn som vi köpte för drygt ett år sedan var ju snabb ( tog bara två dar) så hoppas att den kommer fort.

Kul med nya saker - men nu är det köpstopp. Herregud hela min lön gick till en dator, inte va ja räknat med:) Men måste ha en dator som fungerar bra annars får ja spasma! Denna fungerar iofs när den är igång, men nåt är fel på han för han är trött och vill inte hoppa igång när ja vill det.. pensionärer!:) Hehe

Aja nu mer plugg

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt med ny dator:) Köpte ny här för ett tag sedan jag med, min gamla laptop kändes lite stor att släpa på så jag köpte en mindre=)

2008-01-23 @ 20:15:52
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: Johanna till Cecilia

Ja det är det verkligen. Vår dator nu får bli pensionär och jobba lite då och då nu istället! :)

2008-01-23 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback