Ambitiös

Ja just nu har jag ett rasande tempo när det gäller läsningen! Har bara 400 sidor kvar, med andra ord två böcker att läsa till på måndag den 28!

Det känns superbra att ja läst så här mkt i förväg eftersom engelska inte är mitt starka ämne, det kanske ni la märke till i förra eller förrförra inlägget att ja skrev doesnt ist för dont... hm hm... ja hoppas nu att ja är tillräckligt förberedd för ja blir så lätt stressad annars, förra veckan var dock bedrövlig för mig då jag inte alls mådde bra för ja va så stressad så vill ja inte ha det.. denna vecka har det gått bättre.. kanske för att det går framåt i läsningen.. en novell fattade ja typ nada av så den har ja bett min älskling läsa för att se om han förstår den bättre.. var hur konstigt skriven som helst, förstod inte ens vilka personer det handlade om, stod typ bara om he och she fast de va en hel del personer boken tog upp... nä den va inte alls som angelas ashes som var en bra bok,, hoppas de andra två böckerna är mkt bättre än den här!

Helgen är lite diffus, har inte bestämt nånting än faktiskt... så får väl se va det blir,, ev blir det filmkväll med patriks kompis + tjej, sedan kanske det blir ett besök till ida (har ju inte vart där sen de köpte huset) och sedan vette tusan... plugg måste ja hinna med också  - läsa alltså. Börjar på måndag med engelskan, vet bara en som ska gå den så vi får väl se va det är för nåra, säkert såna som är brillianta på engelska, fast då kanske de inte borde gå på en Akurs? För de här är ju grunderna tydligen även om ja just nu känner att det är jättemkt ja ska lära mig.

Jätteroligt inlägg kände ja att detta blev (not) men just nu känns det som om allt kretsar kring plugget, tråkigt nog,, hoppas på ändring:)
Jag känner att examen är hur nära som helst, blir nervös när ja tänker på att ja faktiskt ät utbildad och ska kunna leda och lära en klass helt själv! Men alla jobb är svåra i början - innan man kommre in i det... En utmaning kommer det att bli och man måste utmana sig själv för att utvecklas!

Nu ska ja ta en pluggpaus och ta min dagliga dos motion som består av promenad på cirka 1,15 h... den här gången ska ja också hämta lite kläder som ja beställt från HM, får se om det är nåt ja behåller:)


Trevlig helg, svälj en älg... :) (är det sune som säger så??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback