620 sidor kvar

Ja, läsningen går framåt, har 620 sidor kvar att läsa.. har 10 dar på mig ungefär, vilket ja räknar med att läsa 100 sidor per dag och lite mindre på helgen, men ack va less ja är på att läsa.. har redan läst över 1000 sidor.. hm.. lång vår eller?


Min pojkvän, sambo, fästman sa nåt som förvånade mig och skrämde mig en aningen kanske, med hänsyn till honom vill ja inte berätta vad eftersom han ogillar att ja skriver om privata saker här... men jag insåg iaf en sak och det var väl bra det!  Ändock är jag irriterad,,, men det går väl över!

Detta år tar ja examen, ja fattar det inte! Skräckblandad förtjusning! Som allt annat som har med framtiden att göra. Jag tror ja oroar mig för mkt, vill veta för mkt... men ja ska va hemlighetsfull när det gäller stora saker i framtiden, hålla på det länge och överraska oss själva, ist för att ta bort överaskningen... den enda som fattar är väl nu bara min sambo då kan tro! Men så får det väl vara då!

Jag är så trött, ja har cirka 40 sidor kvar att läsa för dagen, men det tar så mkt emot! Doesnt want to!
Jag längtar till sommarn när det är varmt och skönt å man slipper detta skitväder vi har nu!


Jag älskar sommarn, vill att den ska va här nu för då är ja som lyckligast... sol sol, bad och ingen skola:)
Längtar så mkt att åka utomlands igen trots att det bara var ett par månader sen, men det ger mersmak.. här är bilder från Thailand och Egypten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback