Wiiihhhoooo

pappa ringde mig nyssens å gav mig en morot till studierna!!!! Gissa vad för morot?? Jo mamsen fyller 50 nästa år och jag tar examen i år så då ska pappa bjuda oss på en resa till THAILAND i mars nästa år!!!! LYCKA!! 
Det blir i så fall mam, dad, patrik, ja, bror och kanske brors kompis :):) Och vi kanske ska få låna patriks pappas radhus och bo, då blir älskling glad:)


hihihiihihi så glad, ja älskar så jäkla mkt att resa och nu kommer ja få resa med la familia och min älskade! Typ gratis också eftersom käraste far betalar:) (fast nog sa ja till honom att vi vill betala nåt iaf, får väl se va det blir)

Tack pappa, detta blev verkligen en morot för mig att klara engelskstudierna, nu måste ja va duktig att lära mig så mkt  som möjligt så ja kan snacka duktigt med thailändarna igen:) Enda problemet ja ser är om vi får jobb i jan, med ledighet, men pappa trodde inte det skulle vara några problem!

Jag har världens bästa pappa och såklart världens bästa mamma med som ja pratade med innan!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Gud va kul! Vill också!!

2008-02-26 @ 08:39:24
Postat av: J till D

jo hihih, ja tycker allt ni borde komma iväg också, bara du och peter, så romantiskt:) hihih

2008-02-26 @ 09:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback