Varför?

Ja ja undrar varför ja valde engelska överghuvudtaget. Men ja vet ju svaret hela tiden - vill bli bättre ,vill utmana mig själv.. men typ alla andra i klassen har bott utomlands i minst ett år och har mkt gratis, känns jobbigt..

Fick sådär bra på min draft 2, är nog inne lite på spec A fortfarande då ja vill refera allt till VFUn men icke bra, personligt skulle inte va med ... dessutom har ja grammtiska fel och skriver aningen svengelskt.. ja tycker det låter bra när ja skriver men det tycker man ju alltid..! Ja vill bara ha godkänt i engelskan - sen är ja så jävla nöjd!

Innehållet i texten var i alla fall bra och strukturen,, yay'


Hatar när ja inte har kontroll över situationen här.. ja menar går min 6e termin på högskolan men det är först nu som ja upplever något svårt.. hittills har gymnasiet varit mkt mkt svårare och jobbigare än högskolan så det kanske är dags nu.. iofs gick ja samhällspr vilket sägs vara den linje som är den med mest plugg men ändå, hogskolan borde va jobbigare och svårare och nu kanske ja tycker det.. fast ja vet fortfarande inte.. kansek ja tycker engelskan är  svår för att ja inte använt den på allt för länge..

Grammatiken förvirrar oss  alla, ska vi verkligen kunna en 450 tjock bok utantill?

Ja ångrar att ja valde engelskan för att det är så mkt och det är inte mitt starka ämne at all!
Ja ångrar inte att ja valde engelskan för att det är lärorikt och utvecklande för mig själv!


Mogen som jag är för att va 22 (enligt Sofie) kommer ja heller inte hoppa av - SKAM DEN SOM GER SIG är mitt favvouttryck... klarar inte av misslyckanden!






___________________________________________________________________________________


Ok har tittat på texten och visst blir det lite ändringar men inte så farligt ändå. Dock hävdar jag och även älskling att hans instruktioner är gott otydliga... men men, bäst att göra som läraren säger antar ja! :S även om ja inte tycker att texten blev bättre.. va nöjd med den innan, nu är ja så där, men kan ändra på den lite när ja känner på den eg..

Så nu är ja lite gladare iaf!

I morron blir det plugg plugg plugg, men måste till stan också får se när det blir!

Nu tv

Kommentarer
Postat av: älskling

Tycker nog det är dags att du får lite utmaningar du med :) och du skriver ju jättebra! Om du inte hade några problem eller grammatiska fel vore det ju ingen mening att gå kursen, då skulle du ju inte ha nått att lära dig!
Det går ju jättebra för dig o han skriver ju faktiskt mestadels positiv kritik till dig!

klar du fixar detta utan problem!

puss
/P

2008-02-12 @ 16:18:14
Postat av: j tilll äskling

gullig du är som skriver! Tack för det, men längtar till engelskan är avklarad... nu börjar nästa etapp... med mkt mer att göra.. va ju bara mjukstart det här...

2008-02-13 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback