Plugg å leker med musse

Försöker plugga, men går inge vidare, leker med musse ist, den blyga katten, hon äter snart upp mina papper och penna, kanske lika bra det! Så slipper ja plugga.. å ja, musse är en tjej, blev en lite miss i början höhö
haha katter är inte särskilt smarta av sig,, inte musse iaf knasboll!

Nej ja har fortfarande inte ändrat mig, vill inte ha nån katt  "när ja blir stor", ännu en anledning förutom diverse andra anledningar som ja skrivit om tidigare är att dom har en viss tendens å förstöra möbler, som att vässa sina klor på dem... som aningen pedanisk ja är, ska ja ha en snyggt välskött hem med hela möbler så då finns tyvärr ingen plats till en katt där.. en hund går däremot utmärkt, de vässar aldrig sina klor på möbler:)


Med engelskan går det väl ja ja vet ärligt talat inte, det lär märkas om cirka 7 veckor när vi får tillbaka tentan... om  eckor har vi gjort tentan, kanske är det en lättnans suck ja drar,, eller etts störtlip om det gått dåligt...

Denna helg, ska ja gå igenom en 80 sidor tjock bok med bara prepositioner... och det där är jäkligt svårt för det är inte samma som på svenska och det finns inga regler till dem,, det är helt enkelt så att man ska lära sig dem  utantill! usch och fy, kan säga att ja inte hade många rätt när ja började se över den i går, tänker ju för svenskt och vill direktöversätta och ibland går det - oftast inte!

Va har ja gett mig in på ? suck! Men men, engelskan och matten är de tyngsta på läraprogrammet, det märks kan ja säga.. .
tänkte ta det lugnt i helgen och ta relativt mkt helg - men det blir nog lite helg ist, denna helg också! vilket liv va!

Jag längtar till v 28 - då har ja föroppningsvis semester och ja å älskling och min andre älskling är i mitt tredje älskling Halmstad:)

Nu återtill plugget - trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback