Längtan

Idag har jag en sån fruktansvärd längtan att det riktigt gör ont i mig. Jag vet ju att tids nog 8förhoppningsvis) kommer det att slå in men idag är en sådan dag där dagen känns jobbig pga det.. kanske för att engelskan drygar sig med miljarders att göra, sa till mamma att ja ångrade att ja valde den, men hon pushar mig som vanligt! Mamma är bäst! Sen är det då sommaren som kommer återigen bli jobbig eftersom ja jobbar hemma i västergötland i år igen med Åke och de andra, medan älskling jobbar här uppe.. efter denna sommaren visste vi att vi ville leva ihop och förlovade oss, va händer efte denna sommaren? haha ja vet, vi ska försöka bygga upp våra liv från botten igen genom att flytta och få förhoppningsvis jobb båda två!

Men min längtan kvarstår otroligt jobbigt. Älskling, ja älskar dig

Nu tillbaka till min f"avoritbok" "A university grammar of English wtih a Swedish perspective" och skriva om mina älskvärda prepositioner .. ni förstår att man ist vill längta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback