I Bollnäs

Jahopp då är man hund och kattvakt igen vilket idag inte känns alls roligt då hunden är olydig och jag är ju van vid min lilla söttis som är lydig vilket ja då blir irriteradpå hunden som efter ett halv dygn lyckas bita sönder ett par trosor som var mina då och även kissat två stora pölar pågolvet i vardasrummet.... Gissa om vi är irriterade eller.. min bamse har aldrig ens förstört en sak eller kissat inomhus så det är enliten chock för mig. Men det är skillnad mellan dom, Bamse uppför sig, han lyder när vi säger till honom. Han må va lite bortskämd men han förtjänar det då han som sagt uppför sig. Sasha däremot är väldigt bortskämd och verkar få göra som hon vill och igår tyckte hon det va ok och bita sönder kläder något som absolut INTE är ok. P bvvet inte hur han ska handskas med hndar och sa inte ens till henne, vilket gör att hon tror att detta är ok. Hon är bortskämd som tusan och gör som hon vill därför att ingen säger till henne. Ngt som för mig är väldigt konstigt.

Får väl helt enkelt stå ut, men juast nu ligger ester på min förstaplats bland djuren här. Hon är en helsvart kisse som är hur kelig som helst. Igår kväll och i natt låg hon i min säng å sov:) Om vi ska ha en katt så ska det va en ester katt.. när vi ska ha en hund ska det inte va en sasha hund!

Jag älskar hundar och kommer alltid att älska dem men blir så irriterad på hundar som inte uppför sig! Detta gller naturligvis katter också då de också kan förstöra saker.. men då gäller det ju att uppfostra dem!


Nåväl... nu läxor, skola på em i morron men grupparbete hela fm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback