Fredag

Hello

Igår va det ju alla hjärtans dag.. som  ni säkert vet..
Vi firade detinte så mkt igår.. men ja fick ett fint halsband av min älskling:) Jag gav han lustiga saker som hjärteplåster för att love hurts och att ja råkade skada honom lite på handen för en vecka sen när han kittlade mig och ja gick panik, och i handen bloar det ju ganska mkt så nu har han iaf plåster ifall denna olycka skulle ske igen:) Dessutom gav ja honom trasor med döskallar på:) Eftersom det är patrik som diskar på veckorna så tänkte ja han kunde få lite roligare och framförallt manligare (?) trasor så att hela diskgrejen blir roligare:). Men inte nog med det!! Jag hittade en ursöt stekpanna som ja också köpte..d enna använde jag igår när vi åt pannkakor... det va ju faktiskt inte vanlig stekpanna,, denna stekte hjärtepannkakor:)  Patrik blev faktiskt väldigt förvånad när han fick se dessa söta hjärtan av pannkakor:):) Vi åt dessa pannkakor med ljus tända och till efterrätt blev det en plopp med tuttifrutti smak! Ny eller? 

Köpte dessa saker på Mick... och där var också min långåriga svensklärare Mikael (som vi trott sadlat om till homosexuell)  (nån borde veta vem det är, Sofia du vet vem ja menar!:))  som köpte kärlekste till sin älskade (tjej ellerkille?:)

Min lärare Per tycker nog också om oss i klassen.. han bjöd nämligen på hjärtegodis igår, choklad och gelehjärtan..! Va väl jättesnällt!!

Nä nu måste ja ta itu  med min image analysis, har 200 ord kvar och vet inte va ja ska skriva.. .hmhm Ska kämpa med den iaf

Ikväll blir det fika på stan med brudarna.. patrik ska leka med några kompisar, en är tydlgien är och hälsar på!


Trevlig helg - svälj en älg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback