EXELLENT

Dagens ord - exellent! Som Mr Burns säger i Simpson... tror min lärare sett för mkt på simpson:) Nåväl fått veta att S minsann tycker vår lärare Per är het för att va 40 + are... och visst ser han ut att bry sig om sitt utseende... So å andra sidan tycker att Erik är hetare men vi har dock kommit på att Erik minsann har en brokig uppväxt medan Per har varit tuff och häftig hela sin uppväxt och det enda som drar ner på hans tuffhet är att han sjunger i kör:)
Om deras bakgrunder stämmer har ja ingen aning om - ja vet bara att Per har en grupp flickor i klassen plus S och S som tycker han är sååå snygg... värst är flickorna i gruppen som fnissar åt i stort sett allt han säger.. de vill gärna att hans jeans hamnar på golvet.. enligt en rolig historia...

Jag har inga kommenterar på hur heta mina lärare är, ja ser de bara som object... eller kanske subject! (nu skriver ja ju till å med på engelska) Nä obejct får de vara, men de kanske de andra tjejrna med har hahahah! Nej du ja har min goding redan och behöver inte dregla över heta engelsklärare, men roligt är det att prata om eftersom vi använder ord som "gubbsnygg" ( om det ordet nu finns:))

jaja.... haft både erik och per idag faktiskt, först per med oral com... bara det ordet (oral) både ju de dreglande tjejena tycka e fasligt roligt! men muntlig kommunikation iaf.. lekte rappakalja.. ja gjorde en rolig, ingen kunde mitt ord och ja gav ett poäng till mitt lag som vann hela tävlingen (dock inte tack vare mig) ....

Fick tillbaka första draft... gick superbra, fick bara postiv kritik! Bäst i vår ministudiegrupp.. vissa av de var rent av missnöjda av stackars snyggpers kommentarer! Ja fick GOOD JOHANNA! :) Hoppas ja får det på draft 2 med!

Min dryga oralcom kamrat... som hade skrivit färdig sin i torsdas, fick ordentligt med DÅLIG kritik, han var till å med berörd när han lämnar draft 2  till mig (varför han gör det innan vi fått responsen?) Ja hade skadeglädje eftersom han petade i min så mkt  - saker som Per redan gått igenom på tavlan att vi inte får skriva!

Hehe glad nu, ändrat lite grann på mitt utkast (draft) 2 nu men tror ja känner mig färdig :) Stärkte självförstroendet rejält kan ja säga!

Jaja nu lite plugg sedan mat... i morron bor ja i bollnäs till å med söndag... yay... hm inet planerat i helgen får se va det blir i bollnäs! Byhåla där:)


Ät semlor imorron gott folk! SEMLEDAGEN ----- ME LIKE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback