Bilder

Ja min älskade vän genom tiderna och kommer alltid vara, min söta Anna alltså, fyller år idag som ja skrev innan. Tänkte bju på lite bilder på oss två (hoppas det e ok med dig gumman?:)) Men tyvärr har många bilder försvunnit tror ja:(

Men vårt största och kanske roligaste event var väl när vi var i Egypten :)

image85

Världens största smile har vi tre till höger.. Mattias är killen som blev min semesterflört då (ja älskling, ja flörtade när ja va singel..) Anna står naturligvis till höger om Mattias...


image86

Ungefär 50 grader varmt i Konungarnas dal, på väg ner och ska hälsa på självaste Tuthankamon som är en mumie då... Anna, me och Erika står beredda..

image87

Det här kortet har ja haft uppe förr men tycker det är lite mäktigt... där står ja å anna mitt framför Egyptens enda bevarade kvinnliga faraos grav! OCH den är stor, den graven:) (hoppas ja säger rätt nu bara)

image88

Och så ett vackert kort,, vi åkte naturligvis ihop på balen i trean, våra kavaljer fick inte plats på denna bild:)


Mer minnen gumman vill ja ha! Det ska ja ordna allt! Hoppas presenten blir bra!!

_____________________________________________________________________________

Sanna - kul att du hörde av dig! va länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback