Alla hjärtans dag

Sänder hälsningar till alla mina nära och kära att ta hand om er extra mkt nu när det är alla hjärtans dag!

Speciellt sänder jag nästan all min kärlek till min pojkvän, sambo och fästman som är den underbarste man kan tänka sig! Älskar dig otroligt mkt!


På skolfronten går det väl så där.... om ni tycker att ja vart upptagen mkt innan så är det inget vad det kommer bli nästa vecka och fram till tentan... detta va ju tydligen en mjukstart...
vi kommer ha i snitt,, två lecture, 1 written, 1 oral, 1 seminarie.....plus mängder med uppgifter att göra.. det går heller inte fort fram när vi gör uppgifterna.. hur mkt att tänka på! När ska ja öva på tentan? Fastnar det något överhuvudaget? Jaja får helt enkelt gå.. 5 eller 6 lektionspass i veckan, det borde gå, det ska gå.. men jobbigt med heldagar dock!

Nä nu ska ja plugga verb, har redan suttit i två timmar och försökt göra uppgifter som ja inte tror ja har rätt på men men.. nu blir det nog att läsa om kapitlet... MEMORERA och KOM IHÅG johanna!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: pojkvännen, sambon och fästmannen

Älskar dig med!
Glad alla hjärtans dag ´!

2008-02-14 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback