Åh

engelskan känns skit idag, känns som att ja kan nada,.. kul.. tentan närmare sig med stormsteg, ytterligare en vecka har gått .. känner mig stressad..

känns inte heller bra att under denna vecka vräckt i mig massa onyttigheter, vilket just nu känns, måste ut och motionera snart för att på ett patetiskt vis tro att de hjälper då. Nejdå riktigt så illa är det inte, motion kräver min kropp varje dag annars blir J inte lätt att göra med!

Men ja får väl skylla på semletiden nu då (blivit några st minsann) och så köpte ja choklad till P för att han klarade sista tentan som gör att han får ta ut sin examen.. och så är man inte hemma...

Blir bättre nästa vecka förhoppningsvis, komma in i "rutinerna" igen (vilka rutiner?) ...

Igår blev en mkt trevlig dag, med långpromenix och sol som sken i fejjan och på kvällen var vi på resturang och avnjöt en superb mat med patriks polare och dennes flickvän som båda är mkt trevliga människer.. 

därefter gick vi hem till dessa två där vi smäckte i oss godis och drinkar för att på bästa sätt avnjuta melodifestivalen som igår hade dåiga låtar... men va gör det ? Då kan man ju förnedra de med fina kommenterare:) haha 

därefter såg vi filmen grabben i graven brevid och många skratt och grejer blev det naturligvis .. sen kom vi på att kineserna firar nyår nu vilket vi trodde de gjorde utomhus för de smällde och levde mkt! 


I fredas pratade ja med min gode vän John ... han va väldigt pratglad och ja fick veta den senaste uppdateringen om va som händer "mitt gäng" hemma. "Mitt gäng" för övrigt är lite utspridda nu men inte så långt... längst är väl givetvis ja:( 
Har bestämt att vi ska samla gänget i sommar iaf, så nu hopaps ja alla kan.. Ok gänget? Lovely!

Nu ut och gå sen itu med mer plugg men less idag för det känns som att ja inte kan nåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback