SÅ har julen varit

Tiden går fort och jul har nu varit.. den va förhållandevis bra, men lite annorlunda då vi inte firade hos dom vi brukar då ena av paret gått bra.. min extrapappa som ja brukar benämna dem.. men det gick det med.. va ju hos min extramamma dan före och hade en minneskväll med henne och min gudfars och hans familj.. va lättsamt blandat med sorg..

julen gick den med och jag fick många fina presenter, så nöjd så! Mina presenter till la familia visade sig va sådär.. ja å bror hade ju köpt en fotoram till våra föräldrar, men pappa hade ju köpt en till mamma också.. hm så mamma får välja ut nåt annat för dom pengarna.. sedan hade ja bla köpt en filt till brorsan å det visade sig att pappa också hade gjort det till bror... hm hm .. dramatik på julaftonsnatten också då ambulanshelikoptern cirkulerade över oss en bra stund innan den slutligen landade på fotbollsplanerna.. en tre veckors bebis hade slutat andas och haft problem meed det ien kvart.. så hela byn typ va ute och undrade va som hände.. pappa som hade jouren trodde de va tjuvar och grejer och gick ut och kollade va det va.. för något larm hade inte gått till honom..

Min älskling ångrar att han va hos sin familj i jul för han vill va hos mig istället.. va väl det ja visste, men han envisades ju såå fast han vet hur mkt julen betyder för mig! mkt mer än va den betyder för hans familj! tyckte gott han kunde fira hos oss!

I morron händer något spännande men det tänker jag inte tala om! hehe
Nu har jag gjort sånghäfte till nyår och nu tror ja vi kommit på va vi ska göra på nyår.. vi fick ju ett sånt konstigt sms med att ta med oss badkläder och 100 kr. .. hm hm spännande!

Tack Anna för fina examenspresenten, va jättegott och fint :) Å så jättekul å träffas, ses snart igen hihihih

Älskling Miss you, tycker inte om att du inte ville fira med mig :( aja nu ska ja göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback