Motgångar före jul

Usch julen som ska va en glad högtid känns inte som den kommer bli så i år, eller naturligvis lite men ändå annorlunda..
en närstående person i min familjs omgivning dog igår hastigt och oväntat.. vi gick ner till hans fru och tårarna bara rann.. jag är så ledsen! Det är så orättvist! I natt har varken jag, mamma eller pappa sovit något vidare bra, vi bara låg och tänkte på varför! Varför nu! Vila i frid G, vi tänker på dig alla!

Några fler motgångar är det väl också men vill inte skriva dem här, ja ska försöka vara glad men skulle vilja haft min älskling här som kunde kramat om mig..

Idag har min vovve opererat bort två tänder så han har vart groggy hela dan, stackarn!

Jaja, god jul alla, ska försöka ha det jag med.. har ju iaf familjen och det är ju inte illa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback