hihi

Ok ja har fått en del kommentarer ang. mitt senaste mail däribland av J som ringde å frågade om ja är på tjocken :) Och ja det kan man väl tro, låter ju onekligen så på inlägget eller hur och detta va meningen från mitt håll, ville spela er ett spratt haha:D Hoppas ja inte va för elak, men kan lugnt säga att jag inte är gravid! Även om ja skulle blivit jätteglad om det hade visat sig vara så, men då hade ja ju naturligvis inte låtit mina närmaste vänner få veta nyheten via bloggen!  Nej ingen kravallunge i magen inte, men man kan väl bli lika glad för det av en annan sak? Så som ja skrev förra inlägget va så som ja kände det, sedan att ni associerar att ja är gravid, det kan ja ju inte hjälpa :D

Ledsen min Anna, tror nog du trodde att du skulle bli "moster Anna" men det får allt vänta ett tag till!

____________

Var i skolan en dag med L, känns konstigt att vi nu går in en ny period i livet, iaf för L, som flyttar till JKPG :( Jag vill med flytta! Men ja ska ju läsa en termin till har jag bestämt mig, förhoppningsvis ska ja läsa 3 kurser på totalt 200 % eller 60 HP... Så ja har la å göra i vår om allt nu klaffar med schema å så.. och om ja kommer in på 30 HP kurser då jag sökt för sent..
L jättemysigt att fika å prata av sig, kommer sakna dig i stan, stan är inte längre sig lik nu när alla i stort sett flyttat! Jag hoppas det går för oss snart med så vi också kan flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback