För att slippa ...

gå å duscha som ja just nu inte alls orkar så får ja väl blogga lite då... jag är supertrött i kroppen, det är väl därför ja inte orkar duscha kan ja tro, då måste man ju stå upp! Denna dag började ju "som vanligt" med en timmes promenad innan frukost såklart och i såklart det vackra vintervädret vi har, för vem har sagt att regn å blåst är fult ? (observera stor ironi på meningen...) Iaf... L och jag skickade ju iväg vår fina uppsats idag med och båda blev då "jaha va ska vi göra nu då" , slutade med att vi skulle ses på stan å knalla runt där en stund, men innan dess hann ja precis städa klart... ok va inte länge sen ja städade (lör) men det behövs ändå för att detta fina väder gör att det inte vill stanna ute utan ja tror vädret är less på sig själv och vill därför gömma sig för sig själv och då tar regnet tex och smuts utifrån och kidnappar skorna för att få lite värme... jajamän vatten och smuts kommer in och ja gillar inte att leva med det! Vad utsvävande det blev då:) Är nog bara för att duschen fortfarande skriker på mig! Jisses!
Iaf ner på stan med bästa L och vi hade en trevlig stund på stan, men har vi fått någon julstämning då? Inte ja iaf, absolut inte!
Efter stan va ja tvungen att gå å handla lite mat för de måste man ju ha även om ja för tillfället slarvar med det alldeles för mkt, båda ja och L får skärpa oss! Igår mådde ja till å med illa när ja åt, men det kan nog vart för ja va hungrig! Nä bäst å äta annars kommer ja nog försvinna och då blir säkert min Ä lessen i ögat :(
Jajamän efter mathandlingen tänkte ja att ja skulle göra lite julegodis igen för att ja å L ska fira på fredag när vi går igenom uppsatsen vi ska opponera på, så då gjorde ja det, plus lasagne som vi ska äta ikväll.... därför är ja i nuläget ganska trött... men om ja hoppar in i duschen nu så får ja ju se DH för det spelade ja faktiskt in igår! HMHM

Har dock inte gått igenom vår uppsats, men det hinner väl ja.. hm den som lever får se..

Duschen ger sig inte, bäst ja ger mig av dit så den blir nöjd! 

Kommentarer
Postat av: Linda

påminn mig imån när vi ses att jag ska baka min del av fikat imån :D mmmums va gott vi ska ha det på fredag!

2008-12-03 @ 23:12:54
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback