...

ja borde summera år 2008 då det bara är ett par dar till det äntligen är ett nytt år.. visst har de funnits bra saker, men tycker i det stora hela att hela året rent ut sagt varit ett skitår.. de dåliga känns som om de har övervägt de positiva men så är det väl... för att bli glad då man får 1 negativ kommentar måste man få 10 positiva kommentarer...

Ja tror ja sammanfattar året när jag är i gävle igen.. för just ja, vi bor kvar där än... hm ..

snart kommer min älskling och snart är det nyår!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J till Jenn

2009-01-07 @ 15:10:25
Postat av: J till Jennie

Hej!

Tack så mycket för det, känns bra men jag ska läsa en termin till då min sambo inte fått något jobb och vi vill inte lämna ett fast jobb som han har nu.. inte världens bästa läge att söka jobb nu:( Hur går det för dig? Gissar på bra, du är ju ambitiös!



Hoppas allt är bra med dig men ledsen att göra dig besviken, jag lagar ingen bulle än så länge!

2009-01-07 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback