:)

Herregud, ja fick en sån överaskning igår som verkligen överväldigade mig, tårar började till å med å rinna! Ja det är sannerligen den bästa julklappen  i år (även om ja inte fått några än:)) men herregud alltså, ja kan fortfarande inte fatta det! Min älskling är såklart också glad :) Går och tänker på det hela tiden, fantiserar hur det kommer att bli... jösses ja längtar! iihh glädjerus!!!

___________

Vi var en sväng på Valbo igår, en stor sväng egentligen, det är alltid lika mysigt å gå där:) Köpte litegranna men det va egentligen älskling som behövde åka dit, å ja säger ju inte nej:)
Idag har vi köpt en ny resväska, vi fick ju ersättning för vår väska som gick sönder på väg till Marocko så denna blev gratis :) hihih, den ska få göra sitt jobb om en vecka när ja åker hem till la familia!

___________

Just det ja, i fredas tog ja examen med ja, så nu är ja lärare :) detta kanske ja sagt ?? Hm,.. aja ska fixa lite saker, sedan väntas besök om 45 min..

*längtar till jul och nyår*

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag nyfiken:)



kram kram

2008-12-14 @ 15:29:21
Postat av: j

Hhihihihih kan berätta när vi hörs :)

2008-12-14 @ 15:57:32
Postat av: Jennie fd klasskamrat

Hej Johanna,

Grattis till examen. Va skönt det måste kännas att vara klar. Själv har jag liiite till att fixa innan jag kan ta ut en examen.



Grattis till det som är den bästa julklappen också. Jag vet ju inte alls vad det är men när jag läser mellan raderna så gissar jag på en bulle i ugnen. (Men då ska alla övriga läsare ha i åtanke att jag inte pratat med Johanna sedan 2005 så jag har ingen aning egentligen). Men om så är fallet så önskar jag dubbelt så mycket grattis.



Ska ni flytta från Gävle nu alltså? Vart bär det av då?



Kram Jennie

2009-01-05 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback