...

Pratade med min bästa killkompis igår, J, och sa att vi gärna kommer till han på nyår, ska bli superkul och typ hela gänget med respektive kommer :) Hoppas att E vill laga mat, för han gör så god mat :) Och du J, din flicka behöver inte va rädd för oss, för ingen är väl rädd för mig å A!!
Riktigt längtar, ska bli så kul å träffa alla igen! Ett plus är ju också att min älskling kommer ner den 30 också:) Ingen jul ihop men fick ju nyår iaf, får väl va nöjd! Åh längtar!
Åker hem söndag nästa vecka, på måndag ska ja å mor till vetrinären med voffsen för han ska opereras :( stackarn, hur ska detta gå, två dar före julafton!! Tur lillmatte är hemma å tar hand om vovven min!

Idag är det nån avslutningscermoni i Valhall (skolans aula) så det ska väl ja gå på, känns ju inte direkt som man tagit examen precis, inte lika stort som studenten kanske :)

Examensarbetet är inskickat till examinatorn igen, för att hon ska se över de ändringar vi fick - helt enkelt godkänna de ändringar..känns skönt, är otroligt trött nu på det.. nu återstår det eg bra att skriva två sidor sammanfattning som vi ska skicka vidare till olika tidningar då, för att se om de vill publicera arbetet..

Vädret ute är inget vidare, kom ju en del snö igår och i förrgår, så det va en hel del, men idag smälter det... och mina vinterskor blir ju typ blöta direkt, finns ju inga stövlar som klarar väta förutom gummistövlar, men kan väl inte klampa in på skolan med gummistövlar :) Skulle dock va smartast!

Aja so long så länge, trevlig helg och lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback