1 vecka

Jaha då va det en vecka kvar till jul, ja längtar så tills ja är hemma på söndag! tyvärr får ja ju inte fira med min älskling i år då han är envis och tydligen måste fira med sin familj på julafton (när vi när som helst kan åka till dem så som vi inte kan meed min familj) ... jmen men... julen är otroligt viktig för min familj så att inte fira med dem.. nä det finns inte i min hjärna alltså.. både mormor, mamma och jag blir som barn när det är jul och det är så otroligt mysigt.. för vem har sagt att julen bara är till för barnen? å i så fall om det är så, så kan man ju förvandla sig till ett barn då så man får njuta lika mkt... för vi tre generationer, vi njuter verkligen otroligt mkt... även om mormor varenda år säger att vi inte ska fira jul i år :D


Igår var sista dagen jag träffa Linda, ialla fall för i år.. hon flyttar nu i slutet av året.. men ja tror inte vi har setts för sista gången! Ja ska allt komma å festa och du är välkommen hit när du vill i vår! Vi har till å med en extrasäng så no problemas!
Det vi gjorde i skolan var att skriva klart sammanfattningen av vårt exarbete... vi ska ju ev skicka iväg det till två tidningar för att se om det finns intresse att publicera! Känns otroligt spännande faktiskt! Och även om de väljer att inte publicera så har vi ju ändå fått så mkt beröm och enligt lärarna så är vårt uppsats tillräckligt bra för att kunna bli publicerad :) Sen att arbetet också kanske blir kursmaterial, är ju helt otroligt! Kanske ska fortsätta forska :D

Nu kommer jag ha tråkigt till å med fredag.. för vi har ju inget kvar att göra (typ), det ja ska göra är att baka lite och städa.. börja packa... om familjen läser detta så kan ja berätta att min nya resväska är redan till hälften full -- av julklappar!! Hur i hela friden ska ja få med mina kläder då? Tur att ja får låna gummistövlar av pappa (mamma har för små fötter för mig) och vinterjacka av mammi! För det tar stor plats!


Nä nu ska ja göra nåt dagen! slå ihjäl denna också... såna här dagar är jobbiga då p inte kommer hem innan kl 18...

Kommentarer
Postat av: Linda

nejdu, vi har absolut inte setts för sista gången.. så lätt blir du inte av med mig hihi ;) vi kommer hälsa på varandra, å om ni flyttar som ni tänkt sen så kommer vi ju bo nära varandra igen nära på :D

2008-12-17 @ 15:17:24
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

nejdu, vi har absolut inte setts för sista gången.. så lätt blir du inte av med mig hihi ;) vi kommer hälsa på varandra, å om ni flyttar som ni tänkt sen så kommer vi ju bo nära varandra igen nära på :D

2008-12-17 @ 15:17:39
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda

nejdu, vi har absolut inte setts för sista gången.. så lätt blir du inte av med mig hihi ;) vi kommer hälsa på varandra, å om ni flyttar som ni tänkt sen så kommer vi ju bo nära varandra igen nära på :D

2008-12-17 @ 15:18:00
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda igen

OJ herreguuud va många det kom från mig nu :O tro inte att jag försökte spamma ihjäl dig, men det funkade inte stod det.. men uppenbarligen så funkade det ändå :O du kan ju ta bort nåra av dom hahaha

2008-12-17 @ 15:19:36
Postat av: j

Hahah började undra va 17 du håller på med :D Hoppas allt går bra med packningen och att bussfärden går bra! Vi ses snart :)

2008-12-17 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback