VFU - fågelmärkning

Är på VFU nu så lär väl inte skriva så mkt här då allt tid går till VFUn nu för tiden....

Idag va första dan och vi va på fågelmärkning så nu kan ja allt om det! Intressant faktiskt å så fick vi klappa fåglarna med :) så mjuka så!

Klassen är ok, har lärt mig alla namn, gjorde det den första halvtimman typ :) Har även lärt mig vilka man ska ha extrakoll på å sådär... i veckan ska ja ha massa lektioner så känns som att ja förberett hela dan sen ja kom hem... är jobbigt att va på VFU!

Allt annat då? jodå i helgen festade vi lite, jag och älskling va ute och åt, åt black and white, favorit om nåt :) och sedan på söndag va det läx och fixdag... i helgen gick vi också två lnågpromenader och det va rejält skönt!

Vi har ännu inte beställt nån resa men det blir det nog snart, arbetet känns inte så tungt längre och ev blir min skatt som ja ska betala mindre än väntat så då "tjänar" ja ju pengar där.. trevligt! Med denna sommarn så vill ja åka iväg faktiskt..

Nä nu väntar Tv:n min älskling is gone,, han spelar gitarr,, hans band och han ska spela på BARacken i morron

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback