Sista höstterminen

är i full gång nu, jag är väl sådär motiverade som vanligt... men men sista terminen nu sedan är vi faktiskt utbildade, legitimerade eller va 17 vi ska bli kallade!

Sommarn gick ju fort som vanligt konstaterade mamma lite ledsamt när vi stod och väntade på mitt tåg som  skulle ta mig uppåt igen... å ja det har gått enormt fort! Sista dan på jobbet i fredas gjorde jag å kjell faktiskt nåt kul, vi åkte upp i företagets torn, som är 52 meter högt och gissa vilken utsikt det va, fint väder med,... såg hela fina samhället och fjärran bort, kanske såg ja till ditt samhälle med L! iaf i fjärran därborta:) Det va kul! kjell konstaterade att detta fina det ska ja lämna nu, nu ångrar ja mig allt! Och visst, ja känner ju typ alla i samhället men de finns väl kvar, komme ju alltid åka hem å hälsa på!

BTW jag och patrik står nu i bostadskö i andra kommuner nu, det känns lite konstigt faktiskt, men vi flyttar ju såklart inte om vi inte får några jobb.. dessutom väntas sämre tider :( men men vi letar å letar.. arbetslös är min värsta farhåga!

Nä sommarn gick fort, men här kan ja bjuda iaf på några bilder...



Kommentarer
Postat av: s

HEJSAN J. jo denna gången verka gå bra. kan tänka mig att du blev sugen. min kompis har en pojke på 3 mån nu och han är hur go som helst. sen ha jag en annan kompis deras pojk ha hunnit bli 1 mån nu.. men första gången jag såg han så va han bara 3 veckor. jag och Daniel ska vara gudföräldrar till honom, vi ska hålla fram han på dopet som dom ska ha i sep. så nu håller jag på att sy en doptavla till han som han ska få av oss. hoppas jag hinner klart med den ha en del att göra på den. mysiga bilder från sommaren.. ska med lägga ut några men har inte hunnit än.. le kram S

2008-08-13 @ 07:27:04
Postat av: j

ah va skönt att det går bra med denne! va tror ni det blir för nåt ? har ni kommit på nåt namn? kram

2008-08-13 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback