im back

japp, frånvaro i en vecka pga inget internet... förra veckan bestod av jobb, i väldigt varmt väder... ja jobbar ju utomhus så ja hade ju solen hela tiden stekande på mig,, aningen jobbigt ibland men ack va brun ja är nu, helt gyllenbrun, synd bara färgen går bort så fort.. dessutom ser jag ut som en fejkblondin, knallblont är det, nästan vitt pga såklart solen! Hm blir la extra effekt när huden är brun också!

Iaf jobbet går bra, en vecka kvar nu, skönt faktiskt, börjar tröttna lite, går ju an när det e fint, men inte vid regn..

Hänt mer då ? L var ju nere i halmstad en dag å hälsade på, det va trevligt, men tyvärr inget badväder då:(

Har även solat å badat med D och hennes nya kille..

A och J var här å tjötade i onsdas, gud va trevligt de va, saknar er så mkt, de gamla goda tiderna! Är bjuden på nyårsfest redan, då en av våra killkompisar har gjort en lista vem som ska ha nyårfest... listan sträcker sig till 2015... hrm..
Är också inbjuden till inflyttningsfest men det blir ju inte förrän jul, hoppas ja!


i helgen va ja i halmstad å en annan J var hos mig från lör till sön... jättetrevligt va det! vi shoppade loss ordentligt, gick promenader å käkade pizza ja helt enkelt njöt av livet och ledigheten! Kommer sakna dig jättemkt, gävle blir inte detsamma utan dig!

Min älskling är ju i gävle, ja saknar honom, men åker på fredag, hoppas att resan går bra, kommer bli komplicerad resa.. ska åka tåg, ja hatar att åka tåg, har fobi för det.. å nu ska ja åka själv,, usch å fy.. sedan får nog älskling hämta mig i uppsala för ja vill inte sitta å vänta i sthm i två timmar, mitt i natten (typ)... men ja hoppas han vill det;)

På lördag blir det fest hos L och cityfest, ska bli så kul!!!

Men nu blir det annat... sommarn 2008 snart till sin ända känns det som, men ja har njutit mkt så ja e faktiskt nöjd med den:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Paka

längar till på fredag då du kommer upp igen älskling! klart jag komemr till Uppsala o hämtar dig! om jag så måste cyckla eller gå dit :D

2008-08-03 @ 20:25:01
Postat av: j

tack älskling, ja är så nervös inför fredan, usch å fy å johanna har snackat om att de va en som inte fick upp dörren å så åkte de utan att hon hann kliva av!

2008-08-04 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback