i´m still alive

ja ja vet att ja inte sköter mig här på bloggen just nu, men ja har egentligen inte så mkt att skriva om.. allt just nu kretsar kring jävla examensarbetet.. å oj det ska kännas kul men just nu är nog alla mest uppgivna... S, C och M suckade alla när jag frågade hur det går för dem.. det är så svårt just nu, innan vi kommit igång, ja hoppas allt löser sig i morron när vi återigen pratar med vår handledare som enligt oss bara pratar i gåtor! så frustrerande, men iaf tack mamma för att du hjälper oss hemma, förstår att det är mkt nu i skolstarten och så men det betyder mkt!

Hinner jag ta ledigt en vecka i höst? L säger det, och visst kan det va skönt med att bara lämna allt en vecka för att sedan komma hem med fräscha ögon och energi, men tänker fortfarande att det kan ju inte vara värre än engelskan? det går ju bara inte! då satt jag ju för guds skull 7 dar/vecka med engelskan även under påsk och kristi..
Vi funderar ju på att åka bort jag och älskling, sommarn i år blev ju inte så bra och ja älskar ju sol så, tänkte ta en liten tripp om det nu går.. men om mor kunde skriva examensarbetet fast hon jobbade 4 dar veckan samtidigt så borde väl ja kunna ta ledigt en vecka? allt hänger nog på i morron om han är elak eller snäll mot oss, vår kära handledare!

J, I miss you here! Såklart även E.. är jättetomt utan er här, så konstigt, särskilt nu när n0llningen är igång å ni är inte här :( Kom upp å hälsa på snart!


Nä nu ska ja försöka plugga lite, kolla på lite artiklar, vi bara MÅSTE komma igång snart!

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas de går bra med exarbetet... börjar bli lite osäker ja på hur de här ska gå.. men men går de inte får jag skjuta upp de... jag kan ju tala om att vi har inte ens fått några handledare än :S så vi ska nu skriva projektplan utan att ens ha en handledare... behöver jag säga att jag känner mig grymt vilsen...



jag tror säkert att du kommer kunna ta ledigt en vecka.. då kommer du tillbaka med ny energi sen så jobbar du på fortare då istället.. vart ska ni åka? kram kram

2008-08-21 @ 09:26:55
Postat av: j

ojoj! ni måste ju få handledare snart ju! iofs är vår inte riktigt till stor hjälp än men ändå! Ja tror dock du fixar det, även om det inte känns så nu, men det är alltid så här i början, känns ju så mkt, men varje vecka kommer man ju faktiskt lite längre fram!



Vi funderar på att åka till Marocko faktiskt, men vi får se, i morron beställer vi nog ev, eller i helgen!



Hoppas allt är bra med dig/er! kram

2008-08-21 @ 12:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback