Grattis!

Till Linda som idag fyller 24 fina år! Detta firades rejält i går för än känns det om man säger så! Men gud va kul vi hade, tack alla tjejer, men framförallt Linda för denna fest! Man kan väl inte börja höstterminen bättre? För övrigt börjar den i morron, ja är inte alls taggad! Men Jag och Linda kompletterar å pushar varandra bra, så vi tar nog oss igenom denna termin med, den sista av 7!

Allt är som vanligt i Gävle känns det som, motionsgrejer finns numera i boulognern, det var inte illa det!

Nu ska ja slänga mig i soffan, huvudvärken sitter i än! :(

Grattis ännu en gång L!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack själv söta du! hade såå himla kul igår! =D verkligen en fin början på hösten (å ett fint avslut på sommaren), vi får leva länge på den kvällen.. haha =)



imån gäller det jaa.. inte alls peppad jag heller, men som du säger så kommer vi klara detta hur bra som helst!



KRAM!

2008-08-10 @ 20:11:44
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: s

hejsan J. jo det stämmer. jag ha ett missfall bakom mig. fick det i feb 2008. skulle varit i v.12 då men ultraljudet då visade att den inte hade något hjärtljud. så jag göra en operation för att göra en skrapning. för kroppen hade inte fattat att fostret inte levde. så efter det så tog det 3 mån. innan jag vart gravid igen. fast jag fick vänta nästa 2 mån innan mensen kom tillbaka. men nu har jag gjort 2 st ultraljud redan och det ser bra ut. ska på det vanliga nu den 21 aug. längtar så.. jo det få väl bli en gamalt namn med, vill inte ha något som är jätte vanligt heller. kram s

2008-08-11 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback