Grattis

säger ja till min kusin som väntar en liten till:) hihihi tänk att ja å  mamma har funderat länge på det för hon har allt gett mig iaf lite vinkar, men nu är det alltså officiellt :) Önskar er lycka till!

__________________________________________________________________

Idag har det varit en sopdag för mig, japp har städat runt hela företaget, not so funny om man säger så men men, va duktig att jobba till 17 idag med, vill gärna sluta vid 12 på fredag nämligen för ja åker ju till gävle vid halv 17 på fredag... så i morron om ja har tillräckligt att göra så slutar ja 18, suuuuck!

Tänk varför är man dålig på att ta emot beröm? jag blir så genererad å inte får fram ett ljud bara ett litet flin å ett äsch då... gäller väl iofs dem ja inte känner men ändå! Måste bli bättre på det tycker ja!
 

Nä ska ut å gå nu, fast ja är dö trött i bena efter denna dan, ja hela kroppen är trött känner ja,, mkt fysiskt idag, mkt blåst också... usch usch!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hejsan.. är det mig du skrev om överst på din blogg?.

det ska ialla fall bli skoj med en liten till. men det kommer ta en tag innan den kommer. men man börja få lite mage nu.. längtar bara tills man få känna någon sprak eller så. vad var det du och din mamam hade pratat om?

en fråga din kille ha massa bilder överst på din och han.. jag skulle med vilja ha lite egna bilder men vet inte hur man ska göra med alla koder och så. har du någon anning om hur man gör? kram sofie

2008-08-06 @ 07:51:04
URL: http://ninjasofiea.blogg.se/
Postat av: sofie

jag menar på din killes blogg.. men det kanske du fattade.

ja jag hoppas att det ska gå bra den graviteten..le ha döljt det rätt länge... vill det denna gång. bli du inte sugen på en liten.. men du om du kommer hem sen efter jan 2009 så få du gärna komma och hälsa på du är så välkommen hem till oss. och då kan du få gulla med våran lilla bebis. har du några bra namnförslag att komma med? kram

2008-08-06 @ 15:31:29
URL: http://ninjasofiea.blogg.se/
Postat av: j

jajamän det va det:) vilken vecka är du i? eller ska du ha i jan? jag å mamma hade spekulerat i om du skulle ha eller inte, du verkade så sugen, så då sa vi att hon nog kommer bli gravid inom sinom tid :) och det hade vi ju rätt i!



Hörrö du? Har du fått missfall eller något? då du skriver att du vill att det ska gå bra denna gång? Vet inte alls hur vi har det i vår då jag är färdig med skolan och vi ska hitta jobb och dyl. inga bra namn heller men det kanske ska va ett äldre namn då W och A är det? Jag är jääättesugen ibland, men ibland är jag det inte alls så jag får nog vänta lite med barn!

Hur man gör med bilderna vet jag faktiskt inte, har för mig det va krångligt och tog långt tid annars skulle jag också få fler bilder.. men kan fråga min sambo sen nästa vecka, påminn mig gärna kommer säkert glömma:S

2008-08-06 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback