Bebisar

ja idag var åter lille elliot på två mån och lille joshua snart en månad i skolan, de är så söta ska ni veta! ja fick förfrågan av att hålla dessa småttingar men avstod, ja har ju sagt att den första lilla bebisen ja ska hålla ska va min egen så därför får ja stå för det.. får vänta tills de blir lite äldre, då kanske ja får hålla dom:) de är grymt söta iaf, blir så sugen på en själv men som vanligt får det vänta lite till

jag är less på skolan alla redan, 19 veckor kvar till examen, ska bli konstigt men skönt,, skräckblandad förtjusning men vill ut å tjäna pengar nu.. nä man får se det positivt, när vi väl kommit igång å det lossnar, då kommer det kännas bättre såklart, som alltid vid kursstarter så är det så mkt å ja blir stressad :( inte mkt att göra åt! Jag och Linda kommer göra situationen bättre än va den är nu, vi är nog båda hyffsat less på föreläsningar nu haha, antagligen därför ja är less på skolan just nu!
Nä alla säger att det e kul å skriva examensarbete, så då blir vårt det med, jag linda och vårt fika, för det lär behövas :D

Nu är allt sommardamm borta, det ska vara en kvinna för att ta bort damm har ja märkt :) men jättegulligt att du försökt iaf älskling, men tussarna under sängen e inte så trevliga:D

det va nåt ja skulle skriva men tappade så likabra att ta sista städningen å sen ska ja prata i tele en stund,, därefter mat!

Kommentarer
Postat av: Lortgris

2008-08-14 @ 21:53:57
Postat av: Lortgris

Tss jag kan väl inte hjälpa att städning o matlagning är kvinnogöra o inte anpassat för män. Men jag kan istället dricka öl, äta chips o kolla på motorsport mycket bättre än du! Så det så

2008-08-14 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback