10 tim

har jag gjort idag, från kl 07-18 fy farao, men men nu får jag iaf min korta dag på fredag, slutar redan 12.18!! wiihoo sedan så åker jag... alltid att det ska kännas så vemodigt, märker det på pärona å hunden att det börjar närma sig. å ena sidan saknar jag min bättre hälft väldigt mkt, å andra sidan kommer ja sakna la familia här absolut inte minst min älskade vovve bamse som för övrigt ligger bakom mig i min säng å sussar, han e  så go min hund, när vi promenixade blev han lite tossig och tog kopplet i mun och då släppte ja kopplet så då gick han ut och gick alldeles själv, såg rätt roligt ut att gå ut å gå med sig själv!

Vill verkligen närmare nu, inte bo i gävle, med 50 mils avstånd, ja vill kunna åka hem över helgen, ja vill inte behöva planera flera månader  i förväg... hatar det! med tiden kommer fredan, det får gå så fort det  går, ja varken längtar eller vill att det ska gå saktare... för ja har mina kära på två olika platser i sverige... det är tufft ibland..

______________________________________________________________

Nu till något helt annat... lastbilschaffisar... alltså det kan intwe hjälpas men det finns så jäkla många äckliga chaffisar att de e dom som fläckar ner chaffisarnas rykte, sorgligt men sant! de som inte är sån a får lida för det..Men vett å etikett? Man behöver inte vrida huvet ur led bara för att man råkar klippa gräset i bikiniöverdel! respekt hörröni! dessutom 50 bastare ska väl inte kolla in 20 bastare? nä skärpning...



Tårtan är gjord, sista långdag i morron, till kl 16 bara... å då blir det fika på em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback