Thank good it's Friday!

jo men visst, denna vecka försvann den också! Dock lite segare känns det som, har kommit in i en liten svacka, vill inte till skolan längre! (har ja velat det nån gång denna vår eg), vill bara va färdig med engelskaskiten! 7,5 poäng är ju ialla fall klara, men de andra 22,5 poängen då? hohoh vart är ni? nåväl, 7,5 är ju alltid nåt:)
Men åh va ja inte vill ha mer engelska nu, men nu tror ja det är 7 veckor kvar av den, jag måste hålla ut, måste hålla uppe tempot, inte tillåta mig att strunta i saker och ting som har med skolan att göra!
Pusha mig framåt så att ja ser till att bli godkänd på allt med en gång, det är  viktigt! Orkar då inte med några rester.
7 veckor kvar, kämpa! 13 gjorda, 7 kvar.. men när de är gjorda, åker ja direkt hem för jobb.. kommer inte få se min älskling på 4 veckor.... det är låååång tid.. kommer bli jobbigt, men pengar måste man väl ha antar ja och jobbet är helt ok! Då inte Åke krånglar. Sedan har vi tre veckor ihop (om inte älskling åker upp tidigare) som vi ska spendera i bland annnat Halmstad, kanske tar vi och hälsar på J i gbg om hon fått lägenhet, men kanske ska säga till henne först;) Kanske blir det tyskland en sväng, vem vet? Småutflykter i sommar alltså...

Nu borde ja väl börja plugga men fredagar är alltid så sega att komma i gång också, kan ja skylla på min svacka ?
Elller kanske att ja tog ut mig igår då jag i stort sett höll på från halv 8 till 22 med diverse olia grejer som plugg, motion, handla mat, städ och laga mat..

Solen skiner idag, man får mindre motivation när solen skiner faktiskt då vill man bara ut och känna sig fri, lite oroande med tanke på att ja fortfarande har 7 veckor kvar av engelskan! SUCKA!

Längtar tills vi kan ligga i boulognern å sola! Så skönt! Men mest av allt längtar ja just nu till v 28, långsiktig längtan har ja också, men ingen id'e att längta dit än för då kommer det bara gå så sakta!

I morron får vi besök av en kompis till älsk, han ska sova här till sön, har aldrig träffat honom.. vet ni va! när inte ja bodde på triangeln så bodde han i mitt rum, så när älskling va i mitt rum när ja bodde där så kände han sig nästan som hemma eftersom hans kompis bodde där då! Å ja har aldrig träffat honom! Bara pratat med han i telefon, precis innan vi skulle åka upp til gävle första gången.. frågade om det fanns en lampa i taket:) det gjorde det inte!




Nu försök till plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback