Tentan

Så har ja fått tillbaka tentan då... första två sidorna såg ju super ut ,alla rätt och kommentrare från erik, kort och gott "good", sedan följde väl lite småfel här och var men framförallt aha fel (som ja visste innan men glömt i stundens hetta) och de jobbiga SLARVfelen! hatar dom, om ja inte slarvat eller stirrat mig blind på översättningsmeningarna hade ja ju kommit upp till ett B betyg.. .nåväl är supernöjd med mitt reslutat ändå!
Å kul å få titta igenom den rosa tentan:)

Nästa tenta har ja inte börjat plugga till än,, är om två och en halv vecka, kanske börjar bli dags? Min amerikanske lärare är bara för rolig, väldigt amerikansk men med en rolig humor! Särskilt idag när hans fru ringde på lektionen!
dessutom de tre första gångerna hade han samma tröja på sig, en rödrutig fleecetröja... idag måste han tyckt det är vår för idag hade han en gul slipoveraktig sak med skjorta under som till å med matchade! :)

Robert, var va du idag när vi skulle ha grupparbete? Där satt ja i min ensamhet i 20 min innan Per-Anders kom och senare Maria och Maria...

Nåväl vi fixar väl det nån annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback