tenta 2

hur 17 ska ja klara denna tenta? det vet ja bara inte!  den är skysvår!, tittar på gamla tentor och kommer inte få många rätt på dom om ja hade gjort dom nu! jösses va svåra! det kommer bli mkt plugg framöver märker ja! om 2 veckor lite drygt så är tentan då ska allt sitta, ja ser inte framemot detta plugg... är det nån annan som vill göra min tenta? Ja vill göra grammatiktentan igen ist för denna helvetes tenta som behandlar historik på engelska å vart i världen man snackar engelska osv... de konstiga orden har ja ändå hyffsad koll på nu känns det som... men ändå inte tillräckligt och de räcker ju heller inte för att klara tentan! frågorna är värst... nä måste fixa mig nu.. ska plugga lite till sedan ge mig av till skolan för litterturlecture...

jag vill eg plugga på tentan nu! (eller vill å vill... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback