Sol

jag har tappat min ambition till  allt känns det som men främst såklart plugget... vilket inte är bra då jag har tenta nästa vecka! jippe! (not!)

igår snackade jag med A, hon fick visst sällskap av en hund som blivit rädd av påskasmällar! Men historien löste sig gott även fast telefonsamtalet mest bestod av NEEJJJJ!! för att hunden troligen va lite busig och hoppade på A: :) :D

Valborg i  morron, då blir det fest! skamligt att erkänna men tror det är vårens första fest! Blir sittning såklart och elda upp brasan! Och oven åker på för första gången detta år!:)

Nu blir det mer plugg!

Må äckelgubben i österrike, som hållt sin dotter inlåst i 24 år och våldfört sig på henne så att hon fått 6 barn med honom, brinna i helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback