Jahaa..

Ok.. ännu en lektion med min amerikanske lärare har förflutit.. han ha r för övrigt på sig sin vårkollektion nu.. vi har haft honom 5 ggr och de tre första gångerna hade han en rödrutig flecetröja på sig, men nu har han haft en gul slipover över en skjorta.. vårstyrseln alltså
Men ack, va kul vi har på hans lektioner.. han är verkligen skitkul :) Men tentan blir väl inte lika rolig även om han säger att den visst kommer bli enkel bara man går på hans lektioner..
Och måste väl skriva detta också... ingen dialekt är mer än rätt än någons... även om jag är lite "ethnocentricity" och tycker att min grupp med min dialekt är bättre än ni andra..:) höhöhöh skoja bara! 

Har eg inget att skriva... är fruktansvärt uttråkad just nu även fast sola skiner så fint! men plugget är så intensivt hela tiden så det blir inte ens kul.. ja iofs när vi har vår am lärare så är det lite småkul... 

Nä skiter i plugget för idag.. får va duktig nån annan dag, typ i helgen.!

Underbara blogg, va tråkig du blev idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback