JAAAAAAAAAA!!!

åh my good,, ja har mina första 7,5 credits i engelskan klara!!!! klarade tentan!!! känns underbart!!! gick som ja trodde men inte vågade riktigt tro... enligt mina beräkningar skulle ja få  runt 95-100 poäng  (maxpoäng 120)och ja fick 95 p, vilket resultaterade i ett fint litet C, helnöjd!! Spelade ingen roll om ja fått E iofs, huvudsaken va ju att ja klarade den! Hade gått under om ja hade fått göra om! 
Var värt att sitta typ hela påsken  att plugga för nu slipper ja göra om och ha det också att plugga!! jäkla grammatik ur vägen! Lyckades alltså med bedriften att lära mig ett språks grammatik på 10 veckor! Släng er i vägen högstadiet och gymnaiset:) hihih

Fy fan va glad ja är nu, en sten föll från mitt hjärta,, ja har en 7,5 a klar iaf! Nu väntar vi svar från de andra kurserna men där väntar ja bli godkänd eftersom ja gjort uppgifterna, tror dock inte ja får ett C:) D på sin höjd, men ja är nöjd bara ja blir godkänd för denna kurs är inte att leka med! 

Nu läsa lite språkdidaktik, sedan väntas skolan hela dag! 


Kram på er! 


HAPPY!!

Kommentarer
Postat av: ida

grattis! nu får du fira me nå skoj eller gott tycker ja!!

2008-04-16 @ 12:29:00
Postat av: Linda

nu skriver jag innan jag läst klart hela ditt inlägg men läste så pass mkt så jag iaf bara måste säga GRATTIS GRATTIS!!!! bra jobbat! sa ju att du skulle klara det ;) hihi.. hoppas nu bara det är grattis man säger till nån som klarat en tenta.. hm.. men jag säger det iaf! härligt! =D

2008-04-16 @ 12:30:12
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Linda igen

du har hela livet på dig att uppleva å kunna njuta av påsken =) hihi

2008-04-16 @ 12:32:57
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mkt :) Känns underbart, hade inte orkat med en omtenta! Nu är det dock en tenta till som väntar runt hörnet, så ja hoppas den går lika bra den med! Ja menar, ja var ju faktiskt bara 5 poäng från betyget B:) nöjd! Tack för ert stöd!

2008-04-16 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback