Frissan!

ja nu har ja gjort slag i saken och vart hos frissan och för första gången någonsin blev ja nöjd.. ska lägga namnet linda på minnet! blev så bra och inte ens kort:) mitt hår växer ju inte innan till en viss längd (delar av håret gör inte det)  och ja har alltid velat ha långt hår, men hon trollade bort det så så det ser jättebra ut, jämnt och fint och framförallt det slitna är borta!
Men dyrt blev det, köpte schampo också så det blev över 500 kr! men ja känner att ja är värd det:)
Fick en oerhörd fin komplimang av frissan linda också.. hon trodde först mitt hår var färgat då det är så ljust, men det är ju min egna färg och hon tycker den är jättefin och att det är ovanligt att man är så ljus så se till att bevara den odyl.. va kul å höra! schampot dock är till för att blont hår kan ha en viss tendens att se gult ut ibland och det har ja upplevt att mitt hår har gjort ibland, så med glädje och lite ångest köpte ja ett schampo som tydligen är blått för 189 kr! :)

Huvudsaken är väl att ja är nöjd eller?

_______________________________________

Tänker på Linda och hennes kompis, fy fan vilka idioter det finns i vår värld! Finns inga ord!!
Och är vårt "hemma" (nästan hemma iaf) så grymt nu?

Finner inga ord!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja usch det har blivit det! gängen har tagit över gislaved helt nu =/ folk vågar inte gå ut å gå å handla ens på kvällarna! helt sjukt!

2008-04-11 @ 15:16:42
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Linda igen

ibland måste man unna håret lite lyx! jag köpte rootlifter till mitt hår för 200 kr sist jag va hemma.. lite skum för massa pengar! men jag intalar mig att mitt hår mår bra av det =) hihihi..

söt du är som tänker på min vän!

2008-04-11 @ 15:57:30
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: j

ja ibland får man unna sig!

Usch och fy för gislaved, men det har väl vart ganska mkt sånt dära länge nu? Men fy så skrämmande, hatar människor som tror sig ha rätten å förstöra en annan människas liv!

2008-04-12 @ 13:04:41
Postat av: Cecilia

Matrix silvershampoo antar jag då? Var försiktig med doseringen bara=)

2008-04-12 @ 18:55:59
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: J till C

Jajamän du har så rätt så:) Ska tänka på doseringen! :)

2008-04-13 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback