Buzzador och valborg

hallå igen!

jag är som ni kanske vet en buzzador, vilket innebär att jag testar nya produker och samtidigt sprider information om dem! Jag får alltså produkter gratis men som tack ska jag berätta om produkterna och givetvis ska jag göra det!

I detta paket var det 6 deodoranter (fullstora) och en fullstor duschcreme från dove... fick det idag så inte hunnit använda det.. men kommer skriva om det här på min blogg om hur de är!

Dove är ju ett välkänt märke och är enligt mig ett väldigt bra sådant.. jag "lider" av en känslig hy och har alltid tyckt att dove mildrar mina besvär då dove gör kroppen mjuk och smidigt.. något som bra för mig som har nässeutslag (kliar mkt) och för er andra också för den delen!
de nya smakerna är grapfruit/lemongrass/mimosa och gurka/grönt te/päron... jag har valt att testa den förstnämnda!

Så nu gott folk och särkilt fattiga studenter, anmäl er på buzzador för att få gratisgrejer och va först att prova.. det enda ni behöver göra är lite reklam!


Följ länken och anmäl er!

http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Johanna7  


_________________________________________________________________________________________

Nu är det dags för mig att damma av overallen och hämta cider och sedan springa iväg och fira att våren är här!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback