Årets bästa helg!!

Mina f öräldrar har precis åkt och jag känner mig lite nedstämd nu på min självaste födelsedag, för jo visst, ja blir ett år äldre idag!
Vi har haft en underbar helg, med mkt skratt och umgåsning (måste vas ett nytt ord från mig!)
De kom i fredas kväll och vi satt och pratade till lördagen (kring 00) då va alla så trött och vi ville ju göra mkt på lördan så vi gick och la oss..

Gick upp 8, pappa var ute och gick och mamma och jag satte upp mina nya gardiner som jag önskat mig från lilla mamma och det blev jättefint! Så nöjd, tack mamma!!!

Sedan frukostade vi och åkte sedan till valbo och IKEA, hade ju fått present av bror en jättefin blomma med tre st på rad och pengar för att ja önskat mig en rullgardin i födelsedagspresent...

Köpte också ett par svarta byxor som ja letat efter så länge..!

Efter Valbo åkte vi till stan och käkade på nian, mums va gott, men gud va mätt vi blev..! därefter en liten promenad och sen hem för tårta!

Lite vilning i soffan och lite sykning inför bowlingen som vi skulle göra! Gud va kul det va å bowla med päronen, internmatch! Mor och ja va väldigt lika varandra så vihade en egen internmatch och om ja slog en strike gjorde hon också ddet hrm!

Ställningen blev att pappa vann, totalt. Sedan kom vi tre (p, mam och jag) väldigt jämt så vet inte riktigt hur ordningen blev.. var lite oense om det :) 

Efter bowlingen .- mat igen! gjorde kyckling i kokosmjölk med cashewnötter och ris, mums men ingen va särskilt hungriga:) 

Tittade lite på körslaget sedan spelade vi kampen mellan kvinna och man och det blev många skratt! 

Blev 1-1 i matcher, så är nöjd:) det märks ganska tydligt att ja å mamma är släkt, fnittriga och tänker ganska mkt på samma sak:) 

Efter en hårda matcher  var vi alla trötta och tyvärr led lördagen mot sitt slut. .

Söndag och idag är min födelsedag då men tyvärr inte riktigt glad nu då mam och dad åkt hem! 
Just nu hatar ja att bo här, vill inte bo 50 mil ifrån mina föräldrar och min hund som ja saknar så mkt! 

Idag hade vi presentutdelning förstås, och så har vi ut å gått och lite sånt... fick gardiner, parfym, kläder, salladsskål med bestick och ryggsäck... allt va ja önskat  mig!!

Och mam och dad blev nöjda med sina presenter också! 

Tack mam och dad för allt, ni är de bästa föräldrarna som finns på denna jord!!!


Dessutom tack till min fina Anna för de jättefina halsbandet och armband som jag är ensam om att äga i hela världen!! 


Även tack till er som uppvaktat mig idag! 


Kramar från en numera 22 åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback