Älsklings tur!

Idag är det min älsklings tur att fylla år!! Grattis så mkt min älskling! Nu börjar du allt komma upp i åren, jag kan fortfarande kalla mig en ung människa men nu när du är närmare 30 än 20 så är den tiden förbi! Snart har du väl 30 års kris:)

Här följer bilder på min "gubbe" så som man kan sammanfatta honom:)



Öl, chips (och whiskey), pizza, burgare och liten kärlek till mig - där har ni min "gubbe" det..:D
Älskar dig!!!

_____________________________________________________________________
På engelska peppprar det en massa uppgifter på oss, ingen i klassen vet hur vi ska hinna-. vill till att vi inte blir sjuka för missa en lektion går inte!! Ja förstår dig, min polare hemifrån, varför du valde att hoppa av.. vet inte om det va av denna orsak att det är mkt, men det är ganska nära att man ahr lust att hoppa av.. men ja är den som inte har skammen att ge sig!!

Nu plugg innan älskling kommer!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Hahahaha tack.. tror jag :D
Vet inte riktigt hur jag ska tolka den där sammanfattningen :)
Ses snart!
puss på dig!

2008-04-07 @ 16:30:51
Postat av: j

heheh det är väl sanningen eller? Love

2008-04-08 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback