15 p

ja, nu har ja 15 p engelska, går ju framåt, nu är de bara de sista 15 p som ska inhåvas på första försöket helst, vill inte ha rester!!

Tentan som bara är på 3 poäng oroar mig ordentligt, det blir att plugga duktigt den tid jag hittar!

Ibland vill man ha mer tid ibland mindre.. saker som man längtar till går sakta, saker som man inte vill att de ska komma går det väldigt fort till! Jobbigt!

Vecka 17 nu, bara 10 veckor kvar till semestern!

En liten fågel i mitt öra viskade också att lilla Elin ska ev komma på besök i sommar! Första gången i mitt svenska paradis Halmstad!  Skojsigt! Kanske J kan komma också, hon som ska hamna i gbg!

Det är för fint väder för att ha pluggambition, det stör mig som tusan då ja måste plugga! Jäkla amerikanska lärare, måste du ha en sån svår tenta! Med alla svåra ord!!

Nåväl, får se om ja pluggar nåt mer, lutar mot inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback